<body><!-- --><div id="b-navbar"><a href="http://www.blogger.com/" id="b-logo" title="Go to Blogger.com"><img src="http://www.blogger.com/img/navbar/1/logobar.gif" alt="Blogger" width="80" height="24" /></a><form id="b-search" action="http://www.google.com/search"><div id="b-more"><a href="http://www.blogger.com/" id="b-getorpost"><img src="http://www.blogger.com/img/navbar/1/btn_getblog.gif" alt="Get your own blog" width="112" height="15" /></a><a href="http://www.blogger.com/redirect/next_blog.pyra?navBar=true" id="b-next"><img src="http://www.blogger.com/img/navbar/1/btn_nextblog.gif" alt="Next blog" width="72" height="15" /></a></div><div id="b-this"><input type="text" id="b-query" name="q" /><input type="hidden" name="ie" value="UTF-8" /><input type="hidden" name="sitesearch" value="no-doubt-.blogspot.com" /><input type="image" src="http://www.blogger.com/img/navbar/1/btn_search.gif" alt="Search" value="Search" id="b-searchbtn" title="Search this blog with Google" /><a href="javascript:BlogThis();" id="b-blogthis">BlogThis!</a></div></form></div><script type="text/javascript"><!-- function BlogThis() {Q='';x=document;y=window;if(x.selection) {Q=x.selection.createRange().text;} else if (y.getSelection) { Q=y.getSelection();} else if (x.getSelection) { Q=x.getSelection();}popw = y.open('http://www.blogger.com/blog_this.pyra?t=' + escape(Q) + '&u=' + escape(location.href) + '&n=' + escape(document.title),'bloggerForm','scrollbars=no,width=475,height=300,top=175,left=75,status=yes,resizable=yes');void(0);} --></script><div id="space-for-ie"></div>
Sunday, October 14, 2007

LOL! looks like someone (wai yee) had the same idea as me and took action before me! darn. hahaha :P

YES EVERYONE! ALL THE BEST FOR A LEVELS!!! LOVE YOU GUYS! <3 WE WILL ALL DO WELL!!!

LOVE YOU GUYS! GANBATTE YO~
love, Hui Yu. =)

we're hot. 2:59 PM

Saturday, October 13, 2007

hello babes! have no idea whether you all still occasionally visit here, but just wanted to wish you guys all the best! 2 weeks and counting, then we'll be FREE!

free like the bird which flies overhead (:

LOVE YOU GUYS! muah. <3

wai yee (:

we're hot. 11:20 AM

Wednesday, March 29, 2006

HEY YO EVERYBDY!

check check check it out!

junnie in the house baby.

yeah man.

nuts.

right, WHO WANTS TICKETS TO AVIVA OPEN?

RISE YOUR HANDS.

tell me or cindy by next week or something, must be quick, if not no more early birdie promotion.

;)

yeah, i wanna play badminton too! let's play this weekend? cool eh. =)

somebody go message everyone else, i dont think everybody will see this. hmm.

junnie

we're hot. 8:39 PM

Tuesday, March 28, 2006

WHO WANTS TO PLAY BADMINTON!!!!!!!
i feel so deprived without it. :(:(:(!

meet up soon people? (for badminton! hopefully. but anything else would be fine:D)

-sinyu

we're hot. 10:09 PM

the only reason y i'm blogging is cos i'm tired of seeing wai yee n the dafeinu's face up there on the screen. it's ANCIENT some more. so po huai can.

i notice that after the ppl i know enter jc most join touch rugby. Y har? (i'm joining oso la. couldn't be bothered to go for badminton tryouts -_-" ) Ppl whom i know are in touch rugby are like wai yee, jodie.....erm i'm sure got more but i cant rmb. But anyways. Y touch rugby? Cos after hearing the rules n stuff i was like, shit shd've gone for badminton tryouts la.

Btw, izzit true that if u dont take 4H2s cannot apply for NUS? N the new A level syllabus isn't really recognised yet cos it's new n stuff?

hmm..yeah i think that's abt it. the length i type more than enough to cover up those 2 'chiobus' pics. *evil cackle*

-GACKT!!!!!!!!!!!!!!

we're hot. 9:15 AM

Monday, February 27, 2006

Image hosting by Photobucket

it has always been clear to me that waiyee loves me.

but i never knew that she had a secret fantasy to kiss me.

awwwww.

Image hosting by Photobucket

??

beats me too.

Image hosting by Photobucket

oh man,

NYBT= bunch of weirdos.

junnie

we're hot. 11:34 AM

Wednesday, February 22, 2006

muahahahahahahahahahahahahhaha.
this really cracks me up.


sinyu --
[adjective]:

Visually addictive

'How" will you be defined in the dictionary?' at QuizGalaxy.com



pity the results aren't consistent. among others, sinyu is "pretentiously academian", "like in nature to a kangaroo", "A person of questionable sanity who starts their own cult", "An alien", "tastes like fried chicken", "A poltergeist sent back in time to change the course of history forever" and "A person who laughs at anything (even this entry)".

heh. go try it.

i confess, i haven't been to this blog in eons. but hey it's still up and working. :):):) im nursing a fever, didnt go to school today so i've time to sit down and blog and do useless stuff like that quiz up there. we haven't exactly been meeting up often, so i don't have a clue on what's happening in your busy lives now. but whatever it is, all the best for everything kays. really. miss you guys, lots. i cant wait for our next FULL TEAM OUTING. botanical gardens it is? or sentosa? hope the nine of us can be there then we can have a nice picture taken. :)))))) time is passing so fast. 1/6 of the year's almost gone, can you believe it. for many many reasons, i wish time would slow down for once.

gotta go now, see you guys soon yes? loveyall. byebyeeee.
-sinyu ("a deadly strain of projectile vomit")

we're hot. 5:48 PM

Monday, February 13, 2006

Image hosting by Photobucket

cracks me up.

lol.

junnie

we're hot. 1:29 PM

Sunday, February 12, 2006

hey babes. it felt really nice seeing everyone again... even though the mood wasn't very happy. well my dears... if you did well for 'O's, well done... i think we've all always had faith in you. if you weren't too happy with your grades, it doesn't matter. really. pick yourself up. deal with that attitude. and if you need something to work towards, it's the 'A' levels challenge next..! haha... ^^

i'm in a lazy mood now... at my dad's place... listening to lang4 man4 shou3 ji1. feeling hungry cos i haven't had breakfast, but my dad's still sleeping away. lol. OH HE'S finally awake. ~~~~ aha ^^ yay he can cook breakfast for me nowwwww

love you guys loads okay. (:

zwing.

we're hot. 9:25 AM

Sunday, February 05, 2006

heck my gp personal response and chem tutorial/lecture and all the other crap. i'm just in the blogging mood now. guys! i miss you! i was looking at my ugly tan lines, and i remembered the hols!

let's go overseas together AGAIN!

i miss doing stuff together with you guys, training, eating lunch together, terrorizing kap, and stupid stuff like that. i just missssssssssssssssssssssssssssss each and every ONE of you. you guys were one of the best parts of my life for 4 years, and i don't want to give it up now. hmm.

i never meant to fall in love with you... but now, i'm smitten.

<3, wai yee
xxxxxooooooo

we're hot. 10:59 PM

theGIRLS
nybt
fours
2005

theNAMES
cindy
eunice
huiyu
junnie
kristy
sin yu
wai yee
wen ting
zwing










theARCHIVES
June 2003 ;
July 2003 ;
August 2003 ;
September 2003 ;
October 2003 ;
November 2003 ;
December 2003 ;
January 2004 ;
February 2004 ;
March 2004 ;
April 2004 ;
May 2004 ;
June 2004 ;
July 2004 ;
August 2004 ;
September 2004 ;
October 2004 ;
November 2004 ;
December 2004 ;
January 2005 ;
February 2005 ;
March 2005 ;
April 2005 ;
May 2005 ;
June 2005 ;
July 2005 ;
August 2005 ;
September 2005 ;
October 2005 ;
November 2005 ;
December 2005 ;
January 2006 ;
February 2006 ;
March 2006 ;
October 2007 ;
thePLUGS
designer

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com